неділю, 25 грудня 2016 р.

Декор. Ялинкові кульки

Привітики усім)
Вітаю усіх зі святом!
Сьогодні буду надихати вас своїми новорічними ялинковими прикрасами. 
Уже зовсім скоро Новий рік і свята, веселощі, радість, подарунки, 
зберуться друзі та родичі ... це так чудово))) 
І які зимові свята без прикрас, правда? У мене для вас іграшки на ялинку!
Їх я зробила для блогу Декоративний Город і моя участь в ДК підійшла до завершення)))
Хочу вам подякувати, ви чудові, але я обов'язково буду заглядати до вас
 і ще навіть трішки надихати роботами ПЧ))
 Зробила їх в біло-золотій палітрі. В цьому році мені ці кольори дуже подобаються)
 Багато мережива, стрічки,  висічки, квіти та навіть штампи Ромашка від  Lesia Zgharda 
 А тепер можна і ялиночку прикрашати)
Творіть в задоволення і всім святкового настрою !!!
Па-па!

Завдання
 ОЕ куля від Lesia Zgharda 

"Креативный декор" від Креативність

4 коментарі:

  1. Чудесные украшения на елку! Спасибо от блога креативность за участие в нашем марафоне)

    ВідповістиВидалити
  2. Оленко, які вони ніжні і вишукані водночас! Величезне спасибі за участь у марафоні блогу Креативність! Обов'язково чекаємо і у наших завданнях ;)

    ВідповістиВидалити