понеділок, 19 грудня 2016 р.

Натхнення спреями від ТМ ЄК і з Св.Миколайком)

Всім привіт!
З Миколайчиком вас, люблю це свято, а ви?
І що ж вам приніс під подушку ваш Миколайчик?))))
А ще сьогодні з вами поговоримо про спреї від 
ТМ Скрапбукінг з Євгенією Курдибановською (ТМ ЄК),
де я творю в чудовій і позитивній ДК !!!! 
І хочу сьогодні протестувати з вами спреї і показати їх по максимуму)
Поїхали))
По-перше, хочу зауважити, що перламутрові спреї мають дуже гарний перламутр, дивіться 
(тут спреї Блакитний-без перламутру, Бронза та Персиковий нектар з перламутром) 
 Дуже порадувало те, що немає ніяких крупинок, піщинок і т.д. Спреї чудово очищені, 
гарно розтікаються, дуже плавно. (Спрей Жовтий на фактурному акварельному папері)
  І при змішуванні з іншими кольорами зливаються дуже і дуже добре, навіть без додаткового змочування водою. Тут до Жовтого спрею додала перламутровий спрей Бронза
Це елегантне золоте сяйво мене просто вразило, дуже круто. І найголовніше, 
що сам перламутр рівномірно наноситься на папір, 
а не плямами, а це дуже важливо !!!
 Наступним додала теж перламутровий спрей Персиковий нектар. Надзвичайно ніжний з легким мерехтінням, мммм .... любов)))
 Тепер вирішила трохи завдання ускладнити, давайте пофарбуємо нашу пасту 
Рельєф білий спреєм Персиковий нектар. І такий кольоровий рельєф я хочу нанести
на нашу вже розфарбовану основу за допомогою трафарету Мереживо.
  Ось такого результату я досягла. Рельєф чудово висох, нічого не відшарувалося 
і таку красу ми маємо в якості основи для майбутніх робіт)
  А тепер інший варіант ... Тут я використовую папір з набору ЗИМУШКА
Спеціально вибрала рожевий листочок щоб добитися контрасту і яскравих поєднань)
 Після того як Рельєф білий висох, я буду наносити спреї по черзі.
  І так почну з Блакитного. Дуже приємний колір, легкий, чистий і насичений.
  Тоді додала глибший - спрей Синій. Від палітри у мене просто захоплення. 
Такі насичені і чисті кольори. Океан задоволення від фарб)
  І останнім я додала Бірюзу спрей з перламутром, ефект приголомшливий.
 Ось така краса))

 І підіб'ємо підсумки: 
Паста Рельєф Білий не розтеклася при такій кількості спрею і це чудово. 
Самі спреї мене дуже порадували: і чистотою рідини, і нанесенням, 
і розтікання, і фарбами. Закохалася)))) 
Результат ви бачите самі і я обов'язково з цієї яскравої краси щось натворю) 
І поділюся з вами в натхнення)
Творіть в задоволення, па-па)))

Немає коментарів:

Дописати коментар