четвер, 20 липня 2017 р.

АТС про море)) А кому АТСки?)))

Привітики!!!
Я до вас з морем та релаксом) 
І хочу перенести вас на узбережжя моря чи навіть океану,
зазирнути на глибину, пострибати на хвильках і
погрітись на сонечку під пальмочками)))
Будемо відпочивати та обмінюватись???
Для вас серія АТС My Sea з новими чіпиками від Вензелика)
Вибирайте)
 №1

№2
№3

№4
Використала штампики серветку та фоновий крапки від Скрапштампінгу.
Ще додала листочки та гілочку з листям від Леся Згарда.
Для основи використала спреї від ТМ ЕК. Додала топінгу, бісеру, марлю, шнур...
Тільки приїхали з відпочинку, а я знову хочу на море)))
У вас теж так?)))

Завдання
Завдання липня “Незабутня подорож” від Леся Згарда

Универсальный скетч від artisticline

Новое задание "Штампы ПЛЮС синий и шнурок" від СкрапШампинг

Музей Эмоций від СкрапШтампинг
Галерея  від Lesia Zghardа
gallery2


27 коментарів:

  1. Я хочу... 4ю. Только у меня пока нет серии. Подождёшь, Ален?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ок) Наталі, твоя 4) напиши мені адресу на пошту obazyuk@ukr.net

      Видалити
  2. Лена, какие классные! А можно мне номер 3? Я тебе чуть позже сброшу ссылочку на мои АТС (пишу с телефона).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вот ссылочка на мои АТС http://juliscraft.blogspot.com/2017/06/blog-post_18.html
      Выбирай, если понравятся))

      Видалити
    2. Юлінька,твоя 3, з мобільного не побачила твій комент, вибачаюсь) напиши мені адресу)

      Видалити
  3. Дуууже кльові АТСки! Я теж хочу на море, але цього року знов не виходить((( Тому я хочу номер 1)

    ВідповістиВидалити
  4. ОООО!!! какая красотааааааааа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! море! а палитра какая! а яркость!!!
    П.С. а что, все АТСки уже разобрали?? ни одной не осталось???? если осталось можно мне одну?))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алла, дякую) і для тебе одна залишиться, тільки Дарія вибере, яку хоче, бо була першою))) напиши мені адресу)

      Видалити
    2. Леночка, а что ты мне отказываешь в №3?? Я же выше писала...

      Видалити
    3. Аллочка, на жаль, всі вже зайняті. Я просто Юлі комент з мобільного не побачила. Вибачайте за непорозуміння.

      Видалити
    4. Очень жаль! но конечно понимаю что такие АТСки разлетятся быстро!! ну ооочень красивые)

      Видалити
    5. Нужно срочно делать сиквел этой серии)) записываюсь на повтор!)))))))))))))

      Видалити
    6. Дякую, мені дуже приємно, що сподобались) вони створені на одному диханні під враженням відпочинку))) а на рахунок продовження серії тре подумати, моря забагато не буває))))

      Видалити
  5. С пальмой очень классная получилась))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, тоже нравится))) сразу мысли про острова, палмы, песок, кокосы...)))))

      Видалити
  6. Красивые какие карточки, Лена! Супер-пупер! Спасибо за участие в заданиях Artistic Line и СкрапШтампинг!

    ВідповістиВидалити
  7. Красивые АТС ;) Такие морские ) Спасибо за участие в TM Lesia Zgharda!

    ВідповістиВидалити
  8. Ooooh these are so pretty...
    Thanks for joining us at Lesia Zgharda Stamps.

    ВідповістиВидалити
  9. great set! Number 4 is my favorite :) Thank You for joining in Lesia Zgharda challenge!

    ВідповістиВидалити
  10. Замечательное отображение манящей морской бездны. Спасибо за участие в задании Artistic Line))

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую, дуже приємно! Такі слова не можуть не надихати!!!!

    ВідповістиВидалити