пʼятницю, 13 травня 2016 р.

Сторіночка

Привіт))
В блозі StudioLeto супер модне та стильне завдання - 
Все для себе любимої -  і парфуми, і косметика, і сумочки, і новий одяг)))
шопінг, шопінг, шопінг....
В мене вийшла сторіночка, хоча я їх роблю дууже рідка, але деколи
хочеться чогось незвичного, свіжого і нового)
А у вас буває таке, коли вже на фото бачиш недоліки і помилки? у мене так вийшло...
Мабуть треба би було менші підложки під фото зробити, але я так хотіла показати цей стильний принт паперу, що захопилась...
Буде тоді робота над помилками, новий розвиток та досвід)))) 
 В основі використала текстурну пастутрафарет "Візерунок"
та пудру для ембоссінгу Чорна ніч від Фабрики декору
 Спреї-хамелеони від магазину ДекоГрад "Хрусталь" та  "Раннее пробуждение",
а ще акрилові фарби
.
Використала штампики листочок  та рукописний текст від Штампувальні
та штамп метелик від cherrylana designs.
Додала ще багато квітів, висічки, гудзички та скрап папір з модненьким принтом - "сумочки")
Квіткового настрою вам) Па-па)

Завдання
Задание мая №1 від Бумага Марака 01.06

3-в-рядок. Текстурна паста від Арт Клубу 01.06
паста, акрилові фарби, гудзики, чіпборд-напис
Завдання 36. Скетч від Вензелик


Штампы ПЛЮС від Мастерская СкрапШТАМПИНГ
(штампи + білий колір+деревяний чіпборд)

Галерея від від cherrylana designs.
Галерея травня від Фабрики декору
Галерея від Штампувальні
GALLERY






25 коментарів:

  1. Леночка, спасибо за работуот Арт Клуба и разбор ошибок) Я хоть и не сильна в стариничках, но согласна с тобой, подложки наверное поменьше или разбавить вырубкой)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Наталі))) Насправді дуже корисно, коли зі сторони ще підкажуть та висловлять свою думку)

      Видалити
  2. Красота! Очень нравится! Спасибо, что творите вместе с блогом Scrapman.

    ВідповістиВидалити
  3. Смотря на фотографию, ты будто видишь свою работу со стороны, я теперь часто фотографирую на телефон в процессе создания. На "отфотографированой" работе сразу видно все недочеты.
    В целом страничка летняя, яркая и несет позитив!
    Спасибо, что вдохновляешься с АртКлубом ♥

    ВідповістиВидалити
  4. Страничка замечательная! Спасибо от Scrap Kit Club.

    ВідповістиВидалити
  5. Восхитительная работа! Спасибо от блога "Храни воспоминания"!

    ВідповістиВидалити
  6. Ярко, позитивно и по летнему)
    Спасибо что творите с "Фабрикой Декору"!

    ВідповістиВидалити
  7. Відповіді
    1. Такой классный дизайн! Очень нравится. Спасибо за участие в задании и галерее. ТМ Lesia Zgharda

      Видалити
  8. Мне страничка очень нравится!) Спасибки от команды Арт Клуба!)

    ВідповістиВидалити
  9. Оленка круто вийшло, відмінно передала настрій свіжості і повітря!
    І дякую, що створюєте і надихаєтесь разом з блогом Храни воспоминания!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олічка, за такий теплий відгук, я дуже рада))) І дякую за натхнення)

      Видалити
  10. Такая теплая летняя страничка! Спасибо от блога Lesia Zgharda!

    ВідповістиВидалити
  11. Я теж не спец в сторінках)) І мені не стільки підложки в очі кидаються, а просто хочеться трохи композицію від верхнього лівого краю відсунути. Але насправді класно вийшло все, треба набивати руку! Дякую за участь в завданні від АртКлубу!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Людо!!!Я це теж згодом зауважила))) Є над чим вдосконалюватись)))

      Видалити
  12. Леночка, я не страничек мастер, но твоя мне нравится ;) Спасибо от ЧБ Аграфка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Танічка, дякую! Я теж не майстер сторіночок, але так хочеться спробувати)))

      Видалити