середу, 29 липня 2015 р.

Перша сторінка)))

Привіт)))
Сьогодні я з "першою сторінкою"))) 
Сторінка-обкладинка чи титульна сторінка (навіть не знаю як назвати, бо роблю таке вперше))) до альбому на пружинах для наречених з нагоди одруження від друзів, 
які вирішили подарувати фото-спогади 
про історію їхнього кохання))) Чудовий подарунок))
Ось що в мене вийшло (звичайно досвідчені скрапери роблять просто
сторінки-шедеври, але потрібно з чогось починати чи не так?!))

Використала Текстурну пасту "Гладка" від магазину ScrapEgo та 
Мереживо, серветки, стрічки, перлини та два сердечка додали
святковості та романтичності)
Гарного настрою вам)) цьом)

Спробую себе з цією сторінкою в завданнях:
Задание № 95 - "Травушка-муравушка" від Дніпропетровського клубу
А спонсором цього завдавання є постійний спонсор
интернет-магазин товаров для творчества Макки
Задание июля №2. Скетч від Бумага-Марака





11 коментарів:

  1. Нежная работа получилась и колоски хорошо вписались! Спасибо от блога Бумажное Вдохновение!
    Добавьте, пожалуйста еще ссылку на спонсора в пост, спасибо:))

    ВідповістиВидалити
  2. супер!!! для мене ти вже профі-скрапер!!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже ніжно! Так мінімалістично, і насичено водночас))

    ВідповістиВидалити
  4. Олена, красива і ніжна робота, але для участі в завданні "Травушка-муравушка" 2х колосків не достатньо. Вибачте, це моя особиста думка і я заходжу до вас на сторінку час від часу і розумію, що ви гарний майстер;) Як бі ще палітра була не така рожева))
    Маю надію, що ви не образились

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олена, дякую за конструктивну критику))) і ніяких образ))) зауваження прийму до уваги, дуже вдячна))) Я ще новачок, тому ніколи не відмовлюсь від порад)))

      Видалити