понеділок, 5 лютого 2018 р.

Альбом. Оксамит

Привіт мої дорогенькі!
Сьогодні я з альбомом до вас!
Альбом з оксамиту кольору вишні, такий благородний)
Спочатку навіть не могла подумати, що оксамит так стильно буде виглядати на обкладинці, дуже мені сподобалось)
Цей альбом я зробила в якості Запрошеного дизайнера для блогу ScrapTherapy
по завданню Скетч
  Квіточки та гіпсова рамочка від  магазину IRIS scrap-booking

Пудра для ембосингу від Фабрики декору.



 Весни, тепла та сонечка вам!


Завдання
Задание №22 - Скетч від блогу Креативність

Доска января від блогу СкрапМагия

Галерея  від Lesia Zghardа
gallery2
Галерея лютого  від Фабрики декору

6 коментарів:

  1. Какой благородный красный! Шикарная обложка!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юлінька, дякую! Мені цей оксамит теж дуже сподобався, колір неймовірний)

      Видалити
  2. Шикарнейшая обложка!Роскошная и богатая!Потрясающе!
    спасибо от СкрапМагии!

    ВідповістиВидалити
  3. Шикарная работа! Огромное спасибо за украшение нашей галереи! ТМ Фабрика Декору

    ВідповістиВидалити