суботу, 27 травня 2017 р.

Листівка. Ягідна

Привіт!!!
Вже літечко скоро до нас прийде, ягідки починаються, мммм...
смакота))) Я дуже люблю чорницю, ожину, шовковицю, лохину, полуничку....
А ви які ягоди любите?
І в блозі Вензелик для вас така ж смачна ягідна дошка,
приєднуйтесь та смакуйте літо вже зараз!!!!
Відразу і думки про літо, відпочинок, ягідну смакоту....
і ще літо для мене це якісь такі моменти безтурботності і легкості,
хочеться все відпустити і тільки насолоджуватись життям та коханими людьми поруч)))
від Вензелика
 І штампики від Леся Згарда - "Гілочка з листям", а також 
неймвірно гарнезну серветку від СкрапШтампингу

Смакоти вам))))
Па-па)

Завдання
Доска Вдохновения від СкрапШтампінг
мій рядок серветка-квітка-зелений колір-листочок-гілочка




Галерея  від Lesia Zghardа
gallery2
Музей емоцій від СкрапШтампинг

20 коментарів:

  1. Чудесная открыточка!! Яркий энергичный красный, белоснежный на сером фоне смотрятся великолепно! Спасибо от блога Интернить.

    ВідповістиВидалити
  2. Открытка великолепная, яркий контрастный фон и прелестная композиция, спасибо что участвуете в нашем задании, но вы не рассказали нам чем вдохновились, добавьте пожалуйста этот пунктик, еще раз спасибо от "Интернити"!

    ВідповістиВидалити
  3. Шикарная открытка! Прекрасное сочетание цвета!!!
    Спасибо от блога Интернить!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Бесподобная открытка!! Очень нра!!!Спасибо, что творишь с АртКлубом!

    ВідповістиВидалити
  5. Соковита та дуже насичена листівка! Дякую від Lesia Zgharda!

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую за теплі відгуки, підтримку, дуже приємно - це надихає))))

    ВідповістиВидалити
  7. Отличная яркая. сочная открытка!Спасибо что творите с Зачарованными скрапом!

    ВідповістиВидалити
  8. І я обожнюю ягоди, листівка вийшла дуже апетитна! Дякую, що твориш з Артклубом!

    ВідповістиВидалити
  9. Олена, ну я ваша поклонница! У вас всегда такие гармоничные и "вкусные" работы! Спасибо большое от TM Lesia Zgharda! :)

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую! Надзвичайно приємно і дуже рада, що сподобалась робота)))

    ВідповістиВидалити
  11. Так багато гарних деталей! Розглядаю із задоволенням!
    Дякую від Аграфки!

    ВідповістиВидалити
  12. Оленко, я в захваті від картатої тканини, це моя слабкість - клітинка і я вже закохана в роботу, а коли вона така гарнюща та ще й від тебе, то й поготів!!!Дякую, що твориш з Аграфкою!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анічка, ти мене загнала в почервоніння))) Дякую!! Дуже приємно, що подобаються мої творіння. Це дуже надихає, дякую ще раз!!!

      Видалити
  13. Дуже гармонічна і гарна листівка! Супер! Дякую від Аграфки!

    ВідповістиВидалити
  14. Олена, очень вкусная открыточка! Яркая, но такая воздушная! Спасибо что вы с нами, мастерская СкрапШтампинг.

    ВідповістиВидалити