суботу, 30 травня 2015 р.

Мій "Шеббі Шик" )))

Краса недосконалості... чарівність старих , потертих речей... ніжність та легкість...
пастельні та світлі тони... романтика... Все це - стиль Шеббі Шик.
Це старовинні , потерті , старі речі, які створюють затишок і особливу атмосферу))))
Сьогодні саме в цьому стилі я покажу свій альбом для фотографій.
Чомусь останнім часом мої роботи пов'язані з дитинством, мабуть на це мене 
надихає мій маленький синочок))) Адже всі мамусі, перебуваючи в декретній відпустці
згадують дитячі роки - як бавились в пісочниці, їздили на велосипеді чи самокаті
та катались на качельках.....
Як на мене, альбом в цьому стилі чудово підійде для дівчинки, 
адже вони полюбляють квіти, намистинки, мереживо, сердечка
 і ще дуже багато різних романтичних деталей.
 Це ніби місце для королев, принцес чи казкових фей)))
Світлий льон чудово поєднався з білим мереживом та різними відтінками рожевого.
 І звичайно покажу поближче деталі )))

Всередині сторінки бежевого кольору з калькою.
Будьте королевами, принцесами та казковими феями)))

З цим альбомом хочу взяти участь у Завданнї №17- Щасливе дитинство 
від магазину Вензелик
 


Ще візьму участь у завданні Моя країна - завдання 9 - Мій рідний край від Art Club UA
Навіть не знала, що в Україні в Черкаській області є гарнезне село Квітки ))))







12 коментарів:

  1. Замечательный и очень красивый блог, поэтому хочу передать награду-эстафету http://natashenka86.blogspot.ru/2015/06/liebster-blog-award.html

    ВідповістиВидалити
  2. Який гарний альбом! Ніжний, дівчачий, з купою маленьких та симпатичних деталей) Дуже красиво та талановито!

    http://bezdushna.blogspot.ru

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже-дуже гарно! Чарівна казка!

    ВідповістиВидалити
  4. ух...така ніжність...магічна!!! дякуємо, що надихнулись завданням від СкрапЕго!!

    ВідповістиВидалити
  5. Я тоже уверена, что сказочные феи живут в таких цветочных и нежных местах) Спасибо от блога ScrapEgo, будем рады видеть вас снова!

    ВідповістиВидалити
  6. Очень уютный альбомчик! Дышит теплом. Спасибо, что поделилась с Арт Клубом такой красотой)

    ВідповістиВидалити